Header Row

[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]
本部落的文章只屬分享,不造成任何建議。

蒜頭可以驅蚊

夏天時,有幾晚比蚊追擊,咬左幾口,仲攪到冇覺好訓。 本來已有電蚊香,但氣味太香,好似吸緊D化學物品咁。看看書本,發現蒜頭可以驅蚊,於是就把蒜頭放在房間窗邊及床頭位置,結果一直到現在(約半年),再沒發現蚊子在房間好內。

大家不妨一試!


3 comments:

YINGIE said...

嘩! 勁呀~ 我以為蒜頭驅"薑屍"得啫, 原來驅蚊都得~.~ 多謝你的分享呀朋友, 這對我真的非常有用, 因我給蚊子叮了之後會發腫發炎, 又痛又痕, 而且範圍仲非常之大TIM啊... =.='' YING.

香港人 said...

仲有可以留意有蚊子的原因,上次原來房內的小型垃圾筒(放紙巾或乾垃圾的那種),很久沒有清除,所以引來蚊子!!

A/C said...

好有用、多謝你的提供、會試試

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...